top of page

מחפשים פעילויות לילדים? תכירו את החישוק/ הולה הופ!

מחפשים פעילויות לילדים? תכירו את החישוק/הולה הופ!

מחפשים פעילויות לילדים? הגעתם למקום הנכון, בין אם מדובר בלימוד חישוק או צפייה בהצגות ילדים, יש לי את הפתרון בשבילכם, פעילויות לילדים בשבת ובאמצע השבוע.


פעילויות לילדים? הגעתם למקום הנכון

"אמא משעמם לי", "אבא אין לי במה לשחק", "אולי נלך לגינה או לסרט", אין הורה שלא מכיר את המשפטים האלו של הילדים שרוצים לצאת קצת מהבית. שרוצים להפיג מעט את ה"שעמום", לצאת מהשגרה היומיומית. ואם הילדים קצת היפראקטיביים אז בכלל הם צריכים דרך כלשהי להוציא אנרגיות! - מעולה!

אם אתם רוצים להישאר איתם בבית כי יש לכם יום שבו אתם חייבים להשלים משימות בבית, תמיד תוכלו לרכוש או להכין לילדים חישוק הולה הופ או כלי קרקס אחרים – לדוגמא פוי (הכדורים שמחוברים לחוטים/ סרטים ועושים איתם כל מיני תרגילי להטוטנות בשתי ידיים – זה יוצר תנועה יפיפייה של הסרטים שקשורים לכדורים) או כדורי ג'אגלינג.

הציוד הזה לרוב לא יקר במיוחד ושווה כל שקל כי מאפשר לילדים לגלות אינספור של אפשרויות משחק ולהטוטנות. בנוסף, אני מזמינה אתכם ליהנות מפעילות קרקסית כזאת בהנחייתי – פעילות מיוחדת ומדליקה! מדובר במופע הולה הופ קרקסי שמתאים לילדים/ לכל המשפחה –

זה כיף שהצגות ילדים מכוונות גם קצת אלינו המבוגרים לא? 😊


הצגות לילדים / פעילויות לילדים

אלו סוגי הפעילויות שאני מציעה לכם:

מופע קרקס שלי - הצגת ילדים שהיא למעשה מסע משעשע של רקדנית הולה הופ שרוצה להתקבל לקרקס ויחד עם ה משתתפים היא עוברת מסע חינני ומשעשע של התנסות בכלי קרקס. הילדים לומדים ממנו על שיתוף פעולה ועל החשיבות של חברות ולמידה משותפת. את הכיף הזה אוהבים גם הגדולים וגם הקטנים בחיי!

עוד במסגרת פעילויות לילדים מציעה סדנת להטוטנות אנרגטית במיוחד - הילדים ממש מתנסים בכל הכלים – חישוקי הולה הופ, כדורי ג'אגלינג, מקלות פרח, סרטי ריקוד, צלחות סיניות - ואני ממש רואה איך כל ילד מתחבר לאביזר מסוים ומצליח הרבה מעבר למה שהוא חשב שיצליח. הרבה ילדים מקבלים מוטיבציה להמשיך להתאמן לאחר מכן בבית וזה לגמרי עונה על הצורך של פעילויות לילדים בשבת בבית. כי מה יותר כיף ומייצר נחת כשאנחנו רואים את הילדים מתרכזים בפעילות שהיא לא קשורה למסכים?

לפעמים יש נטייה לזלזל בלהטוטנות אולם(אל תכתבי בצורה שלילית, מציעה למחוק)

לסדנה יש אף ערך בריאותי/לימודי שכן מחקרים מראים שפעילות ג'גלינג יש לה ערך רב בשיפור כישורים מוחיים – כשאנחנו מבצעים להטוטים שונים ומתאמנים עליהם אנחנו בריכוז שיא, חלוקת הקשב שלנו מתחדדת ואלו מיומנויות נפלאות לפתח.



ואחרי שהשתכנענו נותר לכם רק לבוא לפעילות 😊 ניתן להזמין את הפעילות – מופע או סדנה – לכל אירוע/ חגיגה וגם לעקוב אחר האתר לעדכונים שוטפים לגבי מופעים ברחבי הארץ.

מוזמנים לבוא! הנאה שלכם ושל ילדיכם מובטחת!

נ.ב. - אם תרצו שאכין מדריכים איך להכין את הכלים האלו לבד בבית בעצמכם השאירו לי כאן תגובה קטנה ואני מבטיחה לחשוף את כל הסודות – זה אפשרי לגמרי רק דורש כמה היערכויות וקניות קטנות 😊


bottom of page